Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesYivi
Ik kan niet inloggen en heb wel een AGB-code
Ik kan niet inloggen en heb wel een AGB-code
Jean-Luc Diepeveen avatar
Geschreven door Jean-Luc Diepeveen
Meer dan een jaar geleden bijgewerkt

Ben je een zorgverlener zonder AGB-code? Kijk dan hier.

Heb je een nieuwe telefoon of heb je YIVI app verwijderd?

  • Installeer de YIVI app op je telefoon. Je vindt de YIVI app in de Playstore (Android) of Appstore (Apple) op je telefoon.

  • Volg de stappen in de YIVI app om bij YIVI een nieuw account te maken.

Stap 1

Zet je persoonsgegevens in de YIVI app.

  • Open de YIVI app

  • Klik op 'Haal mijn persoonlijke gegevens op'

  • Kies 'Persoonsgegevens'.

  • Volg de stappen in YIVI om je persoonsgegevens in de YIVI app te zetten.

Let op: YIVI gebruikt de service van Gemeente Nijmegen om persoonsgegevens op te kunnen halen. De Gemeente Nijmegen biedt dit voor heel Nederland aan. Dus je zult de naam 'Gemeente Nijmegen' zien ook als je niet in die gemeente woont.

Stap 2

Zet je AGB-code in de YIVI app.

  • Open de YIVI app

  • Klik op 'Haal mijn persoonlijke gegevens op'

  • Klik in de YIVI app op 'AGB-code'.

  • Volg de stappen in YIVI om je AGB-code in de YIVI app te zetten.
    Heb je een code met 7 cijfers? Zet er dan een 0 voor zodat het 8 cijfers worden.

Stap 3

Je kunt nu weer inloggen op app.hinq.nl.

Was dit een antwoord op uw vraag?