Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesHulp bij foutmeldingen
Foutmelding: This IRMA attribute has no user account, please retrieve a new attribute
Foutmelding: This IRMA attribute has no user account, please retrieve a new attribute
Jean-Luc Diepeveen avatar
Geschreven door Jean-Luc Diepeveen
Meer dan een jaar geleden bijgewerkt

Probeer het eerst nog een keer na een paar minuten. Vaak gaat het een tweede keer wel goed.

Als je deze foutmelding nog steeds krijgt, lees dan verder hieronder.

Deze foutmelding kan dat om verschillende redenen voorkomen.

Hieronder staan de mogelijke oorzaken van het probleem en wat je kunt doen om het op te lossen.


Oorzaak 1

  • Het kaartje in YIVI is verlopen.

Oplossing:

Uitleg:

  • Het kaartjes in YIVI verlopen na een bepaalde periode uit veiligheidsredenen. Je kunt dit dan niet meer gebruiken om in te loggen. Je kunt onderaan het kaartje controleren of het verlopen is als je het kaartje aanklikt in de YIVI-app. Ook als het kaartje nog niet verlopen is kan het helpen om het kaartje te verversen.


Oorzaak 2

  • Je probeert in te loggen op de verkeerde omgeving

Oplossing:

  • Controleer eerst of je op de goede omgeving probeert in te loggen. Om in te loggen op je zorgverleners account gebruik je HINQ. Om in te loggen op je cliënt account gebruik je Ivido.

Uitleg:

  • Heb je alleen een Ivido PGO account en probeer je in te loggen op de HINQ omgeving? Of heb je alleen een account op HINQ en probeer je in te loggen op Ivido? Dan krijg je deze foutmelding. Het is namelijk niet mogelijk om met je HINQ account op Ivido in te loggen of andersom. Daarvoor zijn twee verschillende accounts nodig.


Oorzaak 3

  • Er zit een fout in het systeem

Oplossing:

  • Heb je de eerste twee oorzaken gecontroleerd en uitgesloten? Dan kun je het beste contact opnemen met onze helpdeskmedewerkers. Dit doe je door een mail te sturen naar [email protected] .

Uitleg:

  • Het kan mogelijk zijn dat er iets niet goed gegaan is met het aanmaken van het account of het systeem heeft iets niet goed ingesteld.

Onze helpdesk medewerkers kunnen dan voor je in het systeem kijken om te zien wat de oorzaak zou kunnen zijn en hoe dat opgelost kan worden.

Was dit een antwoord op uw vraag?