Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesYivi
Ik kan niet inloggen en heb geen AGB-code
Ik kan niet inloggen en heb geen AGB-code
Jean-Luc Diepeveen avatar
Geschreven door Jean-Luc Diepeveen
Meer dan een jaar geleden bijgewerkt

Ben je een zorgverlener met AGB-code? Kijk dan hier.

Heb je een nieuwe telefoon of heb je YIVI app verwijderd?

  • Installeer de YIVI app op je telefoon. Je vindt de YIVI app in de Playstore (Android) of Appstore (Apple) op je telefoon.

  • Volg de stappen in de YIVI app om bij YIVI een nieuw account te maken.

Stap 1

Ga naar app.hinq.nl en klik op 'Inlogcode opnieuw ophalen'.

Je moet de QR-code hier niet scannen,

Stap 2

Vul het e-mailadres in waarop jouw account staat en klik op Opvragen.

Je krijgt dan een veld te zien waar je een code kunt in vullen.

Stap 3

Je ontvangt in je e-mail een code.


Vul de code die je in je mail hebt ontvangen in en klik op 'Controleren'.
Je krijgt dat een QR-code te zien.

Stap 4

Scan de QR-code met de YIVI app

Stap 5

Je krijgt een 4-cijferige code te zien op je YIVI app. Vul de code in op het scherm van Ivido.

Als je code goed invult verandert je scherm in de IRMA app.

Stap 6

YIVI vraagt of je je kaartje wilt toevoegen. Klik op Gegevens toevoegen.

Stap 7

Je kaartje staat nu in YIVI. Klik op 'Naar inloggen' om weer bij HINQ in te loggen.

Was dit een antwoord op uw vraag?