Naar de hoofdinhoud

Meldingen dat mijn cliënten taken voltooid hebben

E-mail notificaties wanneer je voltooide taken in de ZNO kan bekijken.

Service Team avatar
Geschreven door Service Team
Vandaag bijgewerkt

Deze uitleg is alleen voor zorgverleners van Medrie

Wanneer je via de ZNO aan een zorgmodule deelneemt en taken klaarzet willen we je buiten de ZNO informeren wanneer taken voltooid of verlopen zijn. Zo krijg je automatisch een overzicht en bepaal je zelf wat op dat moment belangrijk is om te bekijken. Bijvoorbeeld wanneer een cliënt een meetopdracht heeft afgerond.

Dit doen we via een e-mail, die wordt gestuurd naar het e-mailadres waarop je je hebt aangemeld in de ZNO.

Omdat in de e-mail cliënt gegevens staan, moet het een beveiligde e-mail zijn. Daarvoor gebruiken we Zivver (meer over Zivver).

Let op: Het kan zijn dat de mails van Zivver in je Spam/Ongewenst terecht komen. Als ze daar zijn, geef dan aan dat het geen Spam is. Dan zal het de volgende keer in je gewone inbox terecht komen.

Hoe ziet de e-mail eruit, en wat staat er in?

  1. Naam van de cliënt

  2. Geboortedatum van de cliënt

  3. Bij welke praktijk de cliënt zit (in geval dat een zorgverlener bij meerdere praktijken werkt)

  4. Hoeveel taken de cliënt heeft voltooid

    1. We includeren alleen voltooide vragenlijsten en meetopdrachten.

  5. Of er iets afwijkends is

    1. Metingen van meetopdracht buiten streefwaardes.

    2. Taken verlopen

De cliënten waarbij iets afwijkends is staan bovenaan. De cliënten waar niets afwijkends is staan onderaan. De cliënten worden op alfabetische volgorde van hun achternaam geordend.

In de e-mail zeggen we niets inhoudelijks over de taken. Dat is allemaal terug te zien in de ZNO.

Dit is een voorbeeld van hoe zo'n e-mail eruit kan zien.


Wanneer ontvang ik de e-mail?

  1. Maandag t/m vrijdag om rond 07:00 controleert het systeem of er nieuwe taken voltooid zijn en stuurt dan een e-mail.

    1. Op maandag controleert het systeem op taken die de vrijdag, zaterdag en zondag ervoor zijn voltooid.

    2. Op di/wo/do/vrij controleert het systeem alleen over de afgelopen 24 uur.

    3. Als er sinds de vorige e-mail geen nieuwe taken zijn voltooid ontvang je ook geen e-mail.

  2. Je ontvangt alleen informatie over taken die je zelf hebt geactiveerd. Dus als een andere zorgverlener een taak opstart zal jij daar geen updates over krijgen via e-mail.


Kan ik zelf instellen wanneer ik een e-mail ontvang?

Op dit moment is het niet mogelijk om zelf in te stellen wanneer je e-mails ontvangt. Het staat standaard aan.

Als je specifieke wensen hiervoor hebt, geef dat dan aan ons door en welke instellingen je zou willen hebben.


Wat moet ik doen als ik afwezig ben (vakantie, verlof etc)

Als je afwezig bent, en er is een waarnemer kun je via je eigen e-mail inbox instellen om e-mails door te sturen naar het e-mailadres van de waarnemer.

De waarnemer ontvangt dan de e-mail en kan daar dan verder op handelen.

Wanneer de waarnemer bij de cliënt kan in het eigen systeem, kunnen ze ook de ZNO openen en zichzelf als deelnemer toevoegen aan de zorgmodule en zo de voltooide taken bekijken, en eventueel nieuwe taken instellen.

Ik wil niet al mijn e-mails doorsturen

Wanneer je niet al je e-mail wilt laten doorsturen, maar alleen de e-mail van de ZNO, kun je een filter instellen. Het filter moet dan uit de volgende onderdelen bestaan:

    1. of als jouw inbox is aangesloten op zivver kun je het filter instellen op [email protected]

  1. Onderwerp: Dagelijkse samenvatting

Vergeet niet wanneer je terug bent dit weer uit te schakelen!!!

Was dit een antwoord op uw vraag?