Naar de hoofdinhoud

ZNO geboortezorg viewer: Een foutmelding indienen via de hulpknop

M
Geschreven door Mohamed
Gisteren bijgewerkt

De hulpknop in de ZNO-geboortezorg viewer helpt u snel een melding of foutmelding te rapporteren. Na het klikken van de knop begeleidt een stapsgewijze vragenlijst u door het proces, waardoor wij de melding efficiënt kunnen onderzoeken.



Stap 1
Na het openen van de viewer vanuit je eigen bronsysteem kan er een foutmelding verschijnen. Klik in dat geval op de hulpknop onderaan de foutmelding.



Stap 2
Er verschijnt nu een pop-up met opties. Klik op 'Ik wil een foutmelding rapporteren'.



Stap 3
Welke foutmelding ervaart u? Hierbij worden de meest voorkomende foutmeldingen als opties weergegeven.



Stap 4
Op basis van uw antwoorden wordt vaak direct een oplossing of advies aangeboden. Wanneer het probleem daarna nog steeds optreedt, kunt u verdergaan en de naam van de zorgorganisatie invullen.



Stap 5
Noteer het exacte tijdstip waarop de foutmelding optrad.



Stap 6
Geef aan welk EPD/ECD-systeem je gebruikt. Vul hier de naam van het bronsysteem.



Stap 7
Vul het e-mailadres in waarop wij u kunnen bereiken voor vragen of updates over het probleem.



Stap 8
U ontvangt een bevestiging dat uw melding is ontvangen. Wij onderzoeken het probleem en nemen contact op bij vragen of updates. Wij streven ernaar om op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 binnen een uur op uw bericht te reageren. Tijdens piekmomenten kan dit iets langer duren.


Stap 9
Heeft u de chat gesloten of per ongeluk weggeklikt? Klik dan opnieuw op de knop ‘Ik heb hulp nodig’ om de chatbot weer te openen.



Stap 10
Klik op het pijltje linksboven om uw gespreksgeschiedenis te zien.



Stap 11
Klik daarna op de chat om verder te gaan.





Door de hulpknop te gebruiken, ontvangt u snel advies en kunnen wij uw melding efficiënt en volledig in behandeling nemen.




Was dit een antwoord op uw vraag?