Als u tegen een foutmelding aanloopt bij het aanmelden of gebruiken van de ZNO-geboortezorg viewer, raden wij altijd eerst aan om de melding via de hulpknop in de viewer te versturen. Dit heeft de voorkeur omdat u via de hulpknop eenvoudig de benodigde informatie kunt doorgeven, waardoor wij het incident gerichter kunnen onderzoeken en sneller een oplossing kunnen bieden.
Mocht u er toch voor kiezen om het incident via e-mail te melden, dan kunt u dit sturen naar: [email protected]
Wat is nodig om het incident in behandeling te nemen:
Om het onderzoek zo efficiënt mogelijk te laten verlopen, vragen wij u de volgende informatie mee te sturen:
Naam van de zorgorganisatie en het bronsysteem dat gebruikt wordt.
Beschrijving van het probleem:
Wat werkt er precies niet?
Krijgt u een foutmelding? Zo ja, welke?
Voeg indien mogelijk een schermafbeelding toe.
Let op: Zorg dat alle herleidbare patiëntgegevens onzichtbaar zijn.
Exact tijdstip van de foutmelding:
Het is het beste om opnieuw in te loggen en het tijdstip van de foutmelding te noteren.
BSN van de testpatiënt:
Als het om een echte patiënt gaat, vragen wij u het BSN niet te delen, maar bij testgevallen graag het BSN vermelden.
U ontvangt een bevestiging dat uw melding is ontvangen. Wij onderzoeken het probleem en nemen contact op bij vragen of updates. Wij streven ernaar om op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 binnen een uur op uw e-mail te reageren. Tijdens piekmomenten kan dit iets langer duren.
