Naar de hoofdinhoud
Updates april 2024

Hier kan je de updates van april 2024 lezen

Tjinta avatar
Geschreven door Tjinta
Meer dan een week geleden bijgewerkt

We werken continu aan het verbeteren van onze diensten. Benieuwd wat er nieuw is? Dit zijn de updates van april.

Nieuwe functionaliteiten

  • Medicom error handeling

    • Medicom gebruikers krijgen nu een error met een link naar instructies op het moment dat patiëntgegevens niet getoond worden in de ZNO, omdat bijvoorbeeld deze niet was aangemeld voor MijnGezondheid.Net.

Opgelost

  • Formulier opslaan bug in het Advance Care Planning dashboard (ACP).

    • Het was tijdelijk niet mogelijk een formulier op te slaan, omdat het bevestiging-vinkje onderaan niet getoond werd.

  • De term “meerling bevallen” op het dasboard

    • Op het persoonsdashboard onder het kopje administratief stond eerst de term 'meerling bevallen' dit is aangepast naar 'meerling'.

  • AMO

    • De medicatie merknaam werdt afgekapt omdat als de tabel te klein was. Dit toont nu 3 puntjes waar je op kan klikken om de naam te zien.

    • Opslaan knop in AMO voor het stoppen van medicatie werkte tijdelijk niet.

    • Zorgplan op het zorgplannen dashboard miste de bron van de data, dit is nu toegevoegd.

  • ZNO

    • Verzoeken van toegang in ZNO werd niet gelijk verwerkt. De pagina moest hiervoor eerst worden ververst. Dit hoeft nu niet meer

  • User interface verbeteringen

    • Kolom “observatie” is omgewisseld met kolom “Type”. Dit is gedaan op basis van gebruikers wensen.

    • “Ernst:” toegevoegd voor de ernst waarde op allergie kaarten. Nu kan er snel worden ingezien wat de ernst van een allergie is.

Interne optimalisaties

  • Performance verbeteringen voor Chipsoft Zorgplatform.

    • Het ophalen van data gaat nu sneller.

  • Meerdere interne optimalisaties.

    • De ZNO is nu sneller.

    • Verbeterde automatische kwaliteitscontrole voor obstetrie dashboard.

Wat is jouw ervaring?

We horen graag wat de ervaring van onze gebruikers is. Laat het ons daarom vooral weten als je tevreden bent met onze nieuwe functionaliteiten. Heb je iets gevonden wat niet goed werkt? Dan horen we dat ook graag, zodat we dit mee kunnen nemen in onze ontwikkeling.

Was dit een antwoord op uw vraag?